Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52467
Title: Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США
Other Titles: Использование лексических средств в слоганах туристической рекламы отелей США
The usage of lexical means in tourism advertising slogans of hotels in the USA
Authors: Герман, О.Г.
Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна
Chulanova, Halyna Valeriivna
Keywords: слоган
slogan
реклама
advertising
сфера туризма
сфера туризмy
tourism
лексические средства
лексичні засоби
lexical means
Issue Year: 2016
Publisher: Міжнародний гуманітарний університет
Citation: Герман, О.Г. Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США [Текст] / О.Г. Герман, Г.В. Чуланова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. - Сер.: Філологія. - Випуск 24. – Т. 2. – Одеса : Міжнародний гуманітарний університет. – С. 144-146.
Abstract: У статті розглянуто лексичні засоби, що використовуються в рекламних слоганах готелів США, увагу сфокусовано на ролі кожного із засобів. Досліджено явище, сутність та особливості туристичної реклами, а також вимоги до створення рекламних слоганів.
В статье рассмотрены лексические средства, используемые в рекламных слоганах отелей США, внимание фокусируется на роли каждого из средств. Исследуется явление, сущность и особенности туристиче¬ской рекламы, а также требования к созданию рекламных слоганов.
This article deals with lexical means which are used in advertising slogans of hotels in the USA. It is focused on the role of each of means. We study the phenomenon of advertising, the nature and characteristics of tourism advertising, and requirements for creation advertising slogans.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52467
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other8
China2
Germany2
Ukraine1
United States3
Downloads
Other2
Germany2
United Kingdom1
Netherlands2
Ukraine3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Chulanova_German.pdf194.07 kBAdobe PDF10Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.