«4P» маркетингу страхових компаній

No Thumbnail Available

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Monograph

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
The monograph reveals the essence of insurance marketing and marketing communication of insurance company image and branding in insurance. More details from the "4P" described life insurance, property insurance, medical insurance, tourism, bank insurance and insurance against catastrophic risks.

Keywords

страхування, маркетингові комунікації, імідж, insurance, marketing communication, image

Citation

«4P» маркетингу страхових компаній : монографія / [Козьменко О.В., Козьменко С.М., Васильєва Т.А. та ін.] ; кер. авт. кол. О.В. Козьменко. - Суми : Університетська книга, 2014. - 432 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By