Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки

No Thumbnail Available

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Technical report

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Досліджено особливості формування маркетингової політики вітчизняних підприємств у ринкових умовах. Розвинуто теоретичні основи обґрунтування і управління ефективним розвитком підприємств. Удосконалено теоретико-методичні підходи до аналізу і оцінки маркетингових комунікацій підприємств. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти розробки інноваційної стратегії розвитку та впровадження стратегії імпортозаміщення промислового підприємства. Досліджено особливості, проблеми та перспективи використання контент-маркетингу на підприємствах. Дістали подальшого розвитку теоретико-методичні підходи до систематизації інструментів маркетингових комунікацій. Розроблено практичні рекомендації та заходи щодо маркетингової політики розподілу,збутової та виставкової діяльності підприємств. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств і навчальних закладів різних галузей та форм власності.

Keywords

маркетингова політика, комунікація, стратегія, інновація, маркетинговая политика, коммуникация, стратегия, инновация

Citation

Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] : звіт про НДР (проміжний) / Кер. В.В. Божкова. - Суми: СумДУ, 2016. - 83 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By