Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53656
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект |
Other Titles |
Внутрихозяйственный контроль расходов на качество обслуживания: управленческий аспект Internal business control of service quality costs: managerial aspekt |
Authors |
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Skorba, Oleh Anatoliiovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0178-1139 http://orcid.org/0000-0002-8209-0673 |
Keywords |
витрати расходы costs якість обслуговування качество обслуживания quality of service внутрішньогосподарський контроль внутрихозяйственный контроль intimal business control управління витратами управления затратами cost management |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53656 |
Publisher | Національна академія управління |
License | |
Citation | Гриценко О.І. Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект / О.І. Гриценко, О.А. Скорба // Актуальні проблеми економіки. - № 3 (165). - 2015 - С. 365-373. |
Abstract |
У статті розглянуто науково-методологічні основи внутрішньо-господарського контролю витрат на якість обслуговування. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування. Виокремлено окремі методичні прийоми контролю та управління витратами до застосування у торгівельно-посередницькій діяльності. В статье рассмотрены научно-методологические основы внутрихозяйственного контроля расходов на качество обслуживания. Определены основные факторы, что влияют на сумму и уровень расходов на качество обслуживания. Выделены отдельные методические приемы контроля и управления расходами к применению в торгово-посреднической деятельности. The аrticle considered scientific and methodological basis of intimal business of service quality costs are considered. The major factors affecting the amount and level of expenditure on quality of service are defined. Separate methods of control and cost management for use in trade and intermediary activities are singled out. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
786
Côte d’Ivoire
1
Finland
1
Germany
132739
Greece
1
Ireland
23655
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Sweden
1573
Ukraine
4531839
United Kingdom
1944712
United States
57780463
Unknown Country
4531838
Downloads
Canada
1
China
1
France
1
Germany
35446165
Lithuania
1
Poland
1
Russia
2
Ukraine
24279015
United Kingdom
1944713
United States
46613314
Unknown Country
68947672
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hrytsenko_Kontrol_vytrat.pdf | 458.53 kB | Adobe PDF | 177230886 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.