Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53656
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Other Titles Внутрихозяйственный контроль расходов на качество обслуживания: управленческий аспект
Internal business control of service quality costs: managerial aspekt
Authors Hrytsenko, Olena Ivanivna  
Skorba, Oleh Anatoliiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0178-1139
http://orcid.org/0000-0002-8209-0673
Keywords витрати
расходы
costs
якість обслуговування
качество обслуживания
quality of service
внутрішньогосподарський контроль
внутрихозяйственный контроль
intimal business control
управління витратами
управления затратами
cost management
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53656
Publisher Національна академія управління
License
Citation Гриценко О.І. Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект / О.І. Гриценко, О.А. Скорба // Актуальні проблеми економіки. - № 3 (165). - 2015 - С. 365-373.
Abstract У статті розглянуто науково-методологічні основи внутрішньо-господарського контролю витрат на якість обслуговування. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування. Виокремлено окремі методичні прийоми контролю та управління витратами до застосування у торгівельно-посередницькій діяльності.
В статье рассмотрены научно-методологические основы внутрихозяйственного контроля расходов на качество обслуживания. Определены основные факторы, что влияют на сумму и уровень расходов на качество обслуживания. Выделены отдельные методические приемы контроля и управления расходами к применению в торгово-посреднической деятельности.
The аrticle considered scientific and methodological basis of intimal business of service quality costs are considered. The major factors affecting the amount and level of expenditure on quality of service are defined. Separate methods of control and cost management for use in trade and intermediary activities are singled out.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
786
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
1
Germany Germany
132739
Greece Greece
1
Ireland Ireland
23655
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Sweden Sweden
1573
Ukraine Ukraine
4531839
United Kingdom United Kingdom
1944712
United States United States
57780463
Unknown Country Unknown Country
4531838

Downloads

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
35446165
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
24279015
United Kingdom United Kingdom
1944713
United States United States
46613314
Unknown Country Unknown Country
68947672

Files

File Size Format Downloads
Hrytsenko_Kontrol_vytrat.pdf 458.53 kB Adobe PDF 177230886

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.