Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53700
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | The methodical approach to the establishment of interdependencies in the development of insurance and tourism markets |
Інші назви |
Методичний підхід до створення взаємозалежності в розвитку страхових і туристичних ринках |
Автори |
Козьменко, О.В.
Абрамітова, Д.Р. |
ORCID | |
Ключові слова |
страховий ринок insurance market туристичний ринок tourism market економіко-математичне моделювання economic and mathematical modeling рівень партнерства між страховим та туристичним ринками level of partnership of the insurance and tourist markets |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2015 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53700 |
Видавець | Limited Liability Company “Consulting Publishing Company “Business Perspectives” |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Kozmenko O. The methodical approach to the establishment of interdependencies in the development of insurance and tourism markets / O. Kozmenko, D. Abramitova // Problems and Perspectives in Management. – 2015. - № 13 (1). – P. 113-120. |
Короткий огляд (реферат) |
За останні роки туристичний ринок належить до сфери інтересів страхувальників. Страхові компанії зацікавлені в зростанні туристичних потоків, в той час як туристичні компанії зацікавлені в забезпеченні якості страхування своїх послуг, особливо тих послуг, які відносяться до міжнародного туризму. На основі економічного та математичного методів (структурний аналіз, жорсткий метод) стаття вивчає взаємозалежності у функціонуванні страхового та туристичного ринків. Залежність визначається на основі прикладів ринків України, Франції та Сполучених Штатів. In the recent years tourism market belongs to the sphere of interests of insurers. Insurance companies are interested in increasing tourist flows while tourist companies are interested in providing quality insurance of their services, especially those services which are related to international tourism. On the basis of economic and mathematical methods (structural analysis, the Savage method) the article studies interdependencies in the functioning of insurance and tourism markets. The relationship is determined by using the examples of the markets in Ukraine, France and the United States. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

3

80758

16495

1

1

1

1

1

310204

10018196

66877578

617658
Downloads

16494

1

9166

1

1

10018194

33747686

617659
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Abramitova_methodical_approac.pdf | 217.07 kB | Adobe PDF | 44409202 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.