Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53700
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва The methodical approach to the establishment of interdependencies in the development of insurance and tourism markets
Інші назви Методичний підхід до створення взаємозалежності в розвитку страхових і туристичних ринках
Автори Козьменко, О.В.
Абрамітова, Д.Р.
ORCID
Ключові слова страховий ринок
insurance market
туристичний ринок
tourism market
економіко-математичне моделювання
economic and mathematical modeling
рівень партнерства між страховим та туристичним ринками
level of partnership of the insurance and tourist markets
Вид документа Стаття
Дати випуску 2015
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53700
Видавець Limited Liability Company “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Kozmenko O. The methodical approach to the establishment of interdependencies in the development of insurance and tourism markets / O. Kozmenko, D. Abramitova // Problems and Perspectives in Management. – 2015. - № 13 (1). – P. 113-120.
Короткий огляд (реферат) За останні роки туристичний ринок належить до сфери інтересів страхувальників. Страхові компанії зацікавлені в зростанні туристичних потоків, в той час як туристичні компанії зацікавлені в забезпеченні якості страхування своїх послуг, особливо тих послуг, які відносяться до міжнародного туризму. На основі економічного та математичного методів (структурний аналіз, жорсткий метод) стаття вивчає взаємозалежності у функціонуванні страхового та туристичного ринків. Залежність визначається на основі прикладів ринків України, Франції та Сполучених Штатів.
In the recent years tourism market belongs to the sphere of interests of insurers. Insurance companies are interested in increasing tourist flows while tourist companies are interested in providing quality insurance of their services, especially those services which are related to international tourism. On the basis of economic and mathematical methods (structural analysis, the Savage method) the article studies interdependencies in the functioning of insurance and tourism markets. The relationship is determined by using the examples of the markets in Ukraine, France and the United States.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
3
Germany Germany
80758
Ireland Ireland
16495
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
310204
United States United States
10018196
Unknown Country Unknown Country
66877578
Україна Україна
617658

Downloads

Canada Canada
16494
China China
1
Germany Germany
9166
Lithuania Lithuania
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10018194
Unknown Country Unknown Country
33747686
Україна Україна
617659

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Abramitova_methodical_approac.pdf 217.07 kB Adobe PDF 44409202

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.