Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу
Other Titles Formation of the bank's competitiveness through branding
Authors Борис, О.Ю.
ORCID
Keywords брендінг
позиціонування
лояльність
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
branding
positioning
loyalty
competitive advantage
competitiveness
брендинг
позиционирования
лояльность
конкурентные преимущества
конкурентоспособность
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Борис, О.Ю. Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу / О.Ю. Борис // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць.- Суми: УАБС НБУ, 2007.- Т. 22.- С. 216-225.
Abstract В умовах сучасного ринку управління стосунками з клієнтами є пріоритетним напрямом діяльності банківської установи. Стрімкий розвиток маркетингу утримання клієнтів вимагає удосконалення існуючих клієнт-орієнтованих стратегій та введення інновацій – реалізації програм повної лояльності. Повна лояльність до банку розглядається як сильна емоційна прив’язаність до бренда, що є ефективним інструментом при формуванні ставлення до банку – головного фінансового інституту. Пропонується власний погляд на визначення Vip-клієнта, де саме рівень лояльності визначатиме рівень його пріоритетності для банку.
In today's market customer relationship management is a priority of the banking institution. Rapid development of marketing retention calls to improve existing strategies of customer service and innovation - implementing programs complete loyalty. Full loyalty to the bank is regarded as a strong emotional attachment to the brand, which is an effective tool in forming attitude to the bank - the main financial institution. A custom-looked at in determining Vip-client, where the loyalty level will determine its priorities rytetnosti for the bank.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
2834
Ireland Ireland
130646
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1224127
United Kingdom United Kingdom
543895
United States United States
6795164
Unknown Country Unknown Country
1224125

Downloads

Austria Austria
1
China China
2
France France
4
Germany Germany
3669532
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
3669529
Russia Russia
406151
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
9920810
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6795162
Unknown Country Unknown Country
16
Vietnam Vietnam
543893

Files

File Size Format Downloads
Borys_branding.pdf 840,04 kB Adobe PDF 25005103

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.