Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54974
Title: Бадмінтон як засіб формування мотивації до занять фізичною культурою та спортом
Authors: Литвиненко, Л.В.
Індик, Павло Миколайович
Индык, Павел Николаевич
Indyk, Pavlo Mykolaiovych
Keywords: фізична культура
физическая культура
physical education
бадмінтон
бадминтон
badminton
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Литвиненко, Л.В. Бадмінтон як засіб формування мотивації до занять фізичною культурою та спортом [Текст] / Л.В. Литвиненко, П.М. Індик // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту : тези доповідей ІV Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13-14 квітня 2017 р. / Відп. за вип. В.М. Сергієнко. - Суми : СумДУ, 2017. - С. 114-116.
Abstract: Існують уявлення про фізичне виховання як про процес управління індивідуальним розвитком рухових здібностей і властивостей людини, необхідних йому у сфері рухової діяльності. У загальній структурі фізкультурного виховання руховий компонент грає головну роль у розвитку фізичного потенціалу людини, формуванні його життєво важливих умінь і навичок [1]. Наразі в дослідженнях більшості вчених існують уявлення про фізичне виховання як про процес управління індивідуальним розвитком здібностей і властивостей людини, необхідних йому у сфері рухової діяльності. У загальній структурі фізкультурного виховання руховий компонент відіграє головну роль у розвитку фізичного потенціалу людини, формуванні його життєво важливих умінь і навичок.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54974
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other1
Germany1
Russia1
Ukraine5
United States3
Downloads
China1
Germany1
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Lytvynenko_Indyk.pdf542.27 kBAdobe PDF3Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.