Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55941
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Вплив реклами на вибір банку клієнтами: дані з Греції |
Інші назви |
The influence of banking advertising on bank customers: an examination of Greek bank customers’ choices |
Автори |
Милонакіс, Д.
|
ORCID | |
Ключові слова |
банківський маркетинг роздрібний банківський бізнес конкуренція між банками банківські продукти та послуги вибір банку bank marketing retail banking banking advertisement banks competition banking products and services bank selection |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2008 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55941 |
Видавець | Українська академія банківської справи Національного банку України |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Милонакіс Д. Вплив реклами на вибір банку клієнтами: дані з Греції / Д. Милонакіс // Банки та банківські системи країн світу. – 2008. – Том 1. - № 4. - С. 48-53. |
Короткий огляд (реферат) |
Вибір методів та способів реклами залежить від цільової аудиторії банку. Метою даної статті є аналіз відношення між рекламною діяльністю банків та потребами клієнтів у Греції, а також його можливого впливу на обрання банку потенційними клієнтами. Автор зібрав 260 анкет з метою отримання набору емпіричних даних для проведення спеціального дослідження, базуючись на результатах описової статистики та кореляційного аналізу. У статті висвітлено питання байдужості клієнтів до реклами у їхньому рішенні співпрацювати з банком та
зроблено висновок, що реклама не є вирішальним фактором у їх кінцевому виборі, а обрання банківської установи базується на традиційних продуктах та послугах, які ця установа пропонує. Однак існування реклами є
передумовою, позаяк вона підтверджує важливість присутності банку на ринку та відіграє важливу роль у виборі клієнта. Аналіз діяльності банківських установ проведено, базуючись на цінових критеріях та тих, що стосуються продукції, а не просування товару. The selection of banking advertising methods and means depends on a bank’s target group. The scope of this paper is to examine the relationship between bank advertising and the needs of a bank customer in Greece and its possible influence on potential customers to select their banks. The survey collected 260 questionnaires to provide the empirical dataset for technical inquiry based on descriptive statistics and correlation analysis. The research demonstrated the issue of customers indifference to advertising in their decision to cooperate with a bank. Advertising is not the determinant factor in their final choice. Selecting a banking institution is based on the traditional products and services it offers. However, its existence is a prerequisite, as it verifies a bank's critical presence in the market and plays an important role in customers’ choices. The examination of a banking institution is made based on price and product-related criteria and not promotion. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

29

1

5672

2

1

1

40728

642894

849722

80196
Downloads

1

642895

1

1

849722

436066
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Mylonakis_Vplyv.pdf | 229.8 kB | Adobe PDF | 1928686 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.