Методи дослідження ринку автоматизованих інформаційних систем

No Thumbnail Available

Date

2011

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Article

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

В статті запропоновано застосування принципів латерального мислення для дослідження ринку автоматизованих інформаційних систем з метою оцінки вибору розробниками та користувачами інформаційних систем програмних продуктів. Для реалізації латерального зрушення обґрунтовано використання кластерного аналізу та нейронної мережі, застосування яких дозволить в залежності від певних компонент визначити відповідний сегмент ринку або визначити ті компоненти, які повинна мати система для її просування на певному ринку. Наведено приклад кластеризації та визначення сегменту.
In the article the application of the principles of lateral thinking to explore the market of automated information systems to assess the choice of developers and users of information systems software products. To implement the lateral shift of using cluster analysis and neural network, which will allow, depending on the specific component to determine the appropriate market segment or to define the components that should be to promote the system in a given market. An example of clustering and determining segment.

Keywords

латеральне мислення, латеральное мышление, lateral thinking, кластеризація, кластеризация, clustering, нейронна мережа, нейронная сеть, neural network, автоматизовані інформаційні системи, автоматизированные информационные системы, automated information systems

Citation

Яровенко, Г.М. Методи дослідження ринку автоматизованих інформаційних систем [Електронний ресурс] / Г.М. Яровенко, А.К. Титаренко // Ефективна економіка. - 2011. - №6. - http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=590.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By