Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56943
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив стратегічних заяв на цінність організації: ситуаційне дослідження NetBank Inc.
Other Titles The impact of strategic announcements on corporate value: an event study of NetBank Inc.
Authors Ліанг, П.
Вазірі, М.
ORCID
Keywords корпоративна оцінка
рекламні альянси
метод ситуаційного дослідження
corporate valuation
advertising alliances
method of case studies
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56943
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Ліанг, П. Вплив стратегічних заяв на цінність організації: ситуаційне дослідження NetBank Inc. [Текст] / П. Ліанг, М. Вазірі // Банки та банківські системи. - 2006. - Т.1, № 4. - С. 82-102.
Abstract У статті використано метод ситуаційного дослідження з метою аналізу впливу стратегічних офіційних заяв на цінність NetBank Inc. (NetBank), найбільшої в світі банківської установи, яка здійснює операції в режимі онлайн. Стратегії, проаналізовані в цій статті, – рекламні заходи та “рекламні альянси”, нові послуги/продукти, покращення послуг/технологій, а також партнерства та придбання. Емпіричні результати дають можливість зробити висновок про те, що такі стратегії, як впровадження нових послуг та продуктів, партнерства та рекламна діяльність, особливо рекламні альянси, призводять до зниження цінності NetBank. З іншого боку, покращення послуг та технологій, що дають матеріальну вигоду клієнтам та знижують загальні витрати, сприяють збільшенню цінності NetBank. Також, такі види діяльності, як придбання існуючої клієнтської бази конкурента, сприяють збільшенню цінності. Проте диверсифікації шляхом придбання слід уникати. Результати перевірки можна застосувати по відношенню до інших Інтернет-компаній та підприємств у високотехнологічних галузях.
This paper applies event study methodology to analyze the impact of strategic announcements on the value of NetBank Inc., the world’s largest purely online banking institution. Strategies analyzed in the paper are promotions and promotional alliances, new services/products, services/ technology improvements, and partnerships and acquisitions. Empirical results conclude that strategies such as introducing new services/products, partnerships and promotional activities, especially promotional alliances, decrease NetBank’s value. Conversely, services and technological improvement that provide convenience to customers and reduce corporate costs increase NetBank’s value. Also, activity such as acquiring a competitor’s existing customer base increases NetBank’s value. But diversification through acquisition should be avoided. Testing results can apply to other Internet companies or companies in high tech industries.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
33
Ireland Ireland
17050
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
755
Ukraine Ukraine
150077
United Kingdom United Kingdom
76548
United States United States
544282
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

Canada Canada
1
China China
55327
Germany Germany
35
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
299803
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
544283

Files

File Size Format Downloads
Liang.pdf 487,2 kB Adobe PDF 899451

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.