Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57263
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Кредитно-модульна система організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах компетентнісного підходу
Other Titles Credit module system of studies organization of future financiers in conditions of competency approach
Authors Головань, М.С.
ORCID
Keywords педагогіка вищої школи
компетентнісний підхід
професійні компетенції
методична система
кредитно-модульна система організації навчання
Education of high school
competence approach
professional competency
methodical system
credit-module system organization of teaching
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57263
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет
License
Citation Головань М. С. Кредитно-модульна система організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах компетентнісного підходу / М. С. Головань // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія Педагогіка. – 2011. – № 4. – С. 44-50.
Abstract Описано реалізацію компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в економічному вищому навчальному закладі (ВНЗ). Розкрито систему загальних та професійних компетенцій майбутніх фінансистів. Модель методичної системи складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно-управлінського та результатно-оцінного функціональних компонентів.
The realization of competence approach is described in the conditions of credit-module systems of studies organization of future financiers of economic institution of higher education. The teaching purpose is formulated as a system of general and professional competency. The model of the methodical system consists of special purpose, rich in content, procession, organizationally administrative and successfully-evaluative functional components.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
17
India India
56466
Ireland Ireland
12579
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
559
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
399179
United Kingdom United Kingdom
200707
United States United States
1197277
Unknown Country Unknown Country
399178

Downloads

China China
4
France France
2
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1197282
United Kingdom United Kingdom
2234
United States United States
1197279
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Holovan_ Kredytno.pdf 140,44 kB Adobe PDF 2396813
Holovan_ Kredytno.pdf 140,44 kB Adobe PDF 2396813

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.