Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58034
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Науковий журнал як інструмент міжнародного маркетингу наукових знань
Other Titles Научный журнал как инструмент международного маркетинга научных знаний
Scientific journal as a tool for international marketing of scientific knowledge
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетинг знань
маркетинг знаний
marketing knowledge
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
наукові знання
научные знания
scientific knowledge
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58034
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Науковий журнал як інструмент міжнародного маркетингу наукових знань / С.М. Ілляшенко // International Economic Relations and Sustainable Development (Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5-6 травня 2017 року / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: Сумський державний університет, 2017. – С. 82-83.
Abstract На основі аналізу досвіду видання електронної версії журналу "Маркетинг і менеджмент інновацій" доведено, що журнал є ефективним інструментом міжнародного маркетингу знань. За його допомогою вирішуються дві основних задачі міжнародного маркетингу знань: просування знань на національний і міжнародний ринки; визначення актуальних напрямів продукування знань світового рівня відповідно до тематичної спрямованості журналу
На основе анализа опыта издания электронной версии журнала "Маркетинг и менеджмент инноваций" доказано, что журнал является эффективным инструментом международного маркетинга знаний. С его помощью решаются две основные задачи международного маркетинга знаний: продвижение знаний на национальный и международные рынки; определение актуальных направлений продуцирования знаний мирового уровня в соответствии с тематической направленностью журнала.
Based on an analysis of the experience of the electronic version of the publication of the magazine "marketing and management innovation" proved that the magazine is an effective instrument of international marketing expertise. With its two main tasks solved by international marketing knowledge: promotion of knowledge on national and international markets; the definition of relevant areas producing world-class knowledge in accordance with the thematic focus of the magazine.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
79685
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
1694739
United Kingdom United Kingdom
852087
United States United States
9395648
Unknown Country Unknown Country
1694738

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
5074387
United Kingdom United Kingdom
1719
United States United States
9395649
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_market_know_magaz.pdf 225,43 kB Adobe PDF 14471777

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.