Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58109
Title: Фізичне виховання як засіб боротьби зі стресом у студентів-медиків
Authors: Лапко, С.В.
Коновалова, К.
Keywords: фізичне виховання
физическое воспитание
physical education
стрес
стресс
stress
студенти
cтуденты
students
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Лапко, С.В. Фізичне виховання як засіб боротьби зі стресом у студентів-медиків [Текст] / С.В. Лапко, К. Коновалова // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту : тези доповідей ІV Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13-14 квітня 2017 р. / Відп. за вип. В.М. Сергієнко. - Суми : СумДУ, 2017. - С. 189-190.
Abstract: Навчання у медичному ВНЗ пов’язане зі щоденним великим психоемоційним навантаженням, джерелами якого є великий обсяг нового матеріалу для запам’ятовування, довший, порівняно з іншими спеціальностями термін навчання, а також фінансові та соціальні проблеми. При виникненні стресових ситуацій у людини вмикаються механізми, що готують її до боротьби або втечі. Однак в умовах сучасності організм не може належно використати вироблену в результаті фізіологічних змін енергію. Це все сприяє виникненню втоми та зношенню організму студентів. Фізичні навантаження дозволяють витрачати цю енергію, тим самим захищаючи організм від виснаження. Ось чому фізичне виховання є дуже важливим чинником в боротьбі зі стресом. Різноманітні фізичні навантаження відволікають увагу від негативних думок і стимулюють вироблення ендорфінів, так званих гормонів радості.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58109
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other7
China1
Germany1
France1
Italy1
Ukraine1
Downloads
Other2
China1
Germany1
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Lapko_Konovalova.pdf465.69 kBAdobe PDF6Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.