Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58649
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку |
Інші назви |
The influence of marketing communication tools on performance bank |
Автори |
Радченко, О.В.
|
ORCID | |
Ключові слова |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications реклама advertising банк bank персональний продаж персональная продажа personal sales |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2012 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58649 |
Видавець | Українська академія банківської справи Національного банку України |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Радченко, О.В. Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку [Текст] / О.В. Радченко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник наукових праць. – Суми : УАБС НБУ, 2012. – № 36. – С. 214-221. |
Короткий огляд (реферат) |
В статті запропонована методика, яка дає можливість визначити оптимальний рівень витрат на рекламу та персональний продаж у межах відомого рівня фінансових ресурсів банку та визначити оптимальне співвідношення грошових коштів між зазначеними інструментами в межах основного бюджету. Також обґрунтовано вплив витрат за МК на частку банку на ринку. The article deals with the influence of marketing communications on the bank. The optimal allocation of funds in the communication budget of the bank are determined. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

12028

1639

6011

1

1

136965

1381703

1811471

273110
Downloads

1

1

47839

1

1

1

1811471

1811471

951935
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Radchenko_Marketynhovi_komunikatsii.pdf | 484.44 kB | Adobe PDF | 4622721 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.