Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58649
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку
Other Titles The influence of marketing communication tools on performance bank
Authors Радченко, О.В.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
реклама
advertising
банк
bank
персональний продаж
персональная продажа
personal sales
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58649
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Радченко, О.В. Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку [Текст] / О.В. Радченко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник наукових праць. – Суми : УАБС НБУ, 2012. – № 36. – С. 214-221.
Abstract В статті запропонована методика, яка дає можливість визначити оптимальний рівень витрат на рекламу та персональний продаж у межах відомого рівня фінансових ресурсів банку та визначити оптимальне співвідношення грошових коштів між зазначеними інструментами в межах основного бюджету. Також обґрунтовано вплив витрат за МК на частку банку на ринку.
The article deals with the influence of marketing communications on the bank. The optimal allocation of funds in the communication budget of the bank are determined.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Czechia Czechia
1
Germany Germany
12028
Greece Greece
1639
Ireland Ireland
6011
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
273110
United Kingdom United Kingdom
136965
United States United States
522168
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
47839
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
522168
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
522168
Unknown Country Unknown Country
6009

Files

File Size Format Downloads
Radchenko_Marketynhovi_komunikatsii.pdf 484,44 kB Adobe PDF 1098189

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.