Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58991
Title: Основи роботи підприємств із засобами масової інформації
Authors: Hryshchenko, Olena Fedorivna
Keywords: ЗМІ
СМИ
mass media
підприємство
предприятие
company
медіарілейшинз
медиарилейшинз
media relations
Issue Year: 2017
Publisher: Львівська економічна фундація
Citation: Грищенко, О.Ф. Основи роботи підприємств із засобами масової інформації / О.Ф. Грищенко // Фінанси, аудит та соціальна економіка: аналіз тенденцій та науково-економічний розвиток: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 28-29 липня 2017 року). – Львів: ЛЕФ, 2017. – С. 43-46.
Abstract: На сучасному етапі розвитку успішне вирішення управлінських питань підприємства тісно пов’язане із його активністю у медіа просторі. Причому традиційні форми взаємодії підприємства із засобами масової комунікації (наприклад, розміщення рекламних повідомлень та ньюзмейкінг) безсумнівно є важливими компонентами медіактивності, але невичерпними. Все це, у першу чергу, пояснюється тим, що сучасний комунікаційний простір характеризується різноманітністю та динамічністю інформаційних потоків. Така різноманітність і динамічність зумовлює існування широкого спектру інформаційних потреб, які необхідно враховувати та задовольняти. За таких умов актуальності набули інструменти медіарілейшинз, які формують якісно новий рівень роботи підприємства у медіа просторі.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58991
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other22
China1
Germany1
France1
Ukraine4
United States1
Downloads
Other8
China1
Germany1
Ukraine3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Gryshchenko.pdf305.91 kBAdobe PDF13Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.