Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59299
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтернет як інструмент підвищення ефективності процесу передачі та засвоєння знань у навчанні іноземних мов
Other Titles Internet as a tool of efficiency increasing of knowledge transfer in teaching foreign languages
Authors Різниченко, Альона Вячеславівна
Ризниченко, Алена Вячеславовна
Riznichenko, Aliona Viacheslavivna
ORCID
Keywords Інтернет-ресурси
іноземна мова
самостійність
комунікативна компетенція
комунікативний підхід
інтернет
Internet resources
foreign language
self-dependency
communicative competence
communicative approach
Internet
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59299
Publisher Друкарський дім "ПАПІРУС"
License
Citation Різниченко А.В. Інтернет як інструмент підвищення ефективності процесу передачі та засвоєння знань у навчанні іноземних мов / А. В. Різниченко // Держава і право:становлення і стратегія розвитку. - Суми : Друкарський дім "ПАПІРУС", 2014 - С. 341 - 343.
Abstract Тези присвячені питанню використання Інтернету у викладанні іноземної мови. Інтернет - один з найкращих засобів підвищення ефективності вивчення іноземних мов.
Thesis are devoted to the question of using Internet in the process of foreign language teaching.The Internet can serve as one of the best ways of teaching and learning foreign languages.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
4050
Greece Greece
1
Ireland Ireland
7282
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
61087
United Kingdom United Kingdom
30663
United States United States
347315
Unknown Country Unknown Country
61086

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
183143
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
347316
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Riznychenko_Internet.pdf 155,32 kB Adobe PDF 530467

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.