Basic Steps to Maximizing Students' Learning Potential
No Thumbnail Available
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
The paper focuses on ways of facilitating students' learning potential while teaching foreign languages. Basic strategies used to maximize effectiveness of a communicative approach are treated as general plans derived from theoretical, empirical and pedagogic knowledge that is further implemented in situation-specific classroom techniques.
У тезах розглянуто шляхи оптимізації залучення навчального потенціалу студентів при навчанні іноземних мов. Базові стратегії, які використовуються для підвищення ефективності застосування комунікативного підходу, розглядаються як сукупність теоретичних, емпіричних та педагогічних знань, які в подальшому імплементуються у конкретних ситуаціях уроку з іноземної мови.
У тезах розглянуто шляхи оптимізації залучення навчального потенціалу студентів при навчанні іноземних мов. Базові стратегії, які використовуються для підвищення ефективності застосування комунікативного підходу, розглядаються як сукупність теоретичних, емпіричних та педагогічних знань, які в подальшому імплементуються у конкретних ситуаціях уроку з іноземної мови.
Keywords
communicative classroom, learning potential, strategies, techniques, learning opportunities, комунікативні методики, навчальний потенціал, стратегії, прийоми, навчальні можливості
Citation
Hnapovska L. Basic Steps to Maximizing Students' Learning Potential / L. Hnapovska // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : збірник матеріалів VI Міжнародної науково-методичної конференції (21 листопада 2013 року, м. Харків) / Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2013. - С. 44-45.