Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59641
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні відмінності та переваги клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії банку
Other Titles Bank relationship marketing: the essence and main features
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Федірко, В.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
Keywords банківський маркетинг
клієнтоорієнтована маркетингова стратегія
bank relationship marketing
bank marketing
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59641
Publisher Симферополь
License
Citation Васильєва Т. Основні відмінності та переваги клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії банку / Т. Васильєва, В. Федірко // Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины : материалы VІ Международной научно-практической конференции. – Симферополь, 2007. – С. 204–205
Abstract Автором визначено основні відмінності маркетингової клієнтоорієнтованої стратегії від традиційного маркетингу
The author defines the difference between bank relationship marketing and traditional marketing
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
32933
Ireland Ireland
16467
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
428969
United Kingdom United Kingdom
124268
United States United States
2310611
Unknown Country Unknown Country
428968

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1279005
Italy Italy
2274
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
428970
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3342219
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Vasylieva_Osnovni_vidminnosti_ta_perevahy.pdf 387,27 kB Adobe PDF 5052474

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.