Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59687
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми впровадження клієнтоорієнтованої стратегії як елементу комплексу маркетингу в банках
Other Titles Problems of the implementation relationship marketing in bank
Authors Федірко, В.В.
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
Keywords банківський маркетинг
клієнтоорієнтована маркетингова стратегія
bank relationship marketing
bank marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59687
Publisher Вид-во СевНТУ
License
Citation Васильєва Т. Проблеми впровадження клієнтоорієнтованої стратегії як елементу комплексу маркетингу в банках / Т. Васильєва, В. Федірко // Сучасні аспекти фінансового управління економічними процесами : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції. – Севастополь : Вид-во СевНТУ, 2007. – С. 193–195
Abstract Досліджено успіхи банків України у впровадженні інструментів банківського маркетингу та визначено проблеми, пов’язані з впровадженням клієнтоорієнтованої стратегії в вітчизняних банках
The author investigates progress in the implementation of bank marketing and relationship marketing in Ukrainian banks
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
33
Ireland Ireland
9371
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
88478
United Kingdom United Kingdom
44759
United States United States
262866
Unknown Country Unknown Country
88477

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
35
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
262870
United Kingdom United Kingdom
44760
United States United States
262866
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Fedirko_Problemy.pdf 165 kB Adobe PDF 570551

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.