Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59759
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження сутності генетики понять товарорух, збут, розподіл, збутова політика та маркетингова політика розподілу
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords збут
сбыт
sale
розподіл
распределение
distribution
маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59759
Publisher Ліга-Прес
License
Citation Сигида, Л.О. Дослідження сутності генетики понять товарорух, збут, розподіл, збутова політика та маркетингова політика розподілу [Текст] / Л.О. Сигида // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - Львів : Ліга-Прес, 2017. - С. 122-123.
Abstract Формування та розвиток теорії та практики розподілу викликало необхідність розроблення відповідної термінології. Поступово вченими в обіг були введені такі категорії, як товарорух, збут, розподіл, збутова політика, маркетингова політика розподілу та ін. З метою визначення підпорядкованості та співвідношення між ними, виокремимо основні складові кожного із досліджуваних понять, тим самим визначивши сутність їх генетики.
Формирование и развитие теории и практики распределения вызвало необходимость разработки соответствующей терминологии. Постепенно учеными в обращение были введены такие категории, как товародвижения, сбыт, распределение, сбытовая политика, маркетинговая политика распределения и др. С целью определения подчиненности и соотношение между ними, выделим основные составляющие каждого из исследуемых понятий, тем самым определив сущность их генетики.
The formation and development of distribution theory and practice has necessitated the development of appropriate terminology. Gradually, scientists introduced such categories as commodities, sales, distribution, marketing policy, marketing distribution policies, etc. In order to determine the subordination and correlation between them, we shall isolate the main components of each of the concepts under study, thereby defining the essence of their genetics.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
439943907
France France
3
Germany Germany
64984977
Ireland Ireland
32860344
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1681
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
720356786
United Kingdom United Kingdom
777629293
United States United States
-99222651
Unknown Country Unknown Country
1539936224

Downloads

China China
-99222653
France France
2
Germany Germany
1
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
-99222650
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-99222649
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Syhyda_Lviv.pdf 202,76 kB Adobe PDF -297667939

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.