Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60427
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Диференційоване застосування маркетингу
Other Titles Differentiated use of marketing
Authors Peresadko, Halyna Oleksandrivna
ORCID
Keywords маркетингова
активність
диференційований
marketing
activity
differentiated
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60427
Publisher Одеса
License
Citation Пересадько Г.О. Диференційоване застосування маркетинг / Г.О. Пересадько // Материалы международной научно-практической конференции «Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании 2010». Менеджмент и маркетинг. – Одеса, 2010.– Том 12. – С. 92
Abstract У даній роботі розглядається диференційоване використання маркетингу на підприємствах, порівняльній аналіз даного виду маркетингу з не диференційованим.
In this work the differentiated use of marketing is examined on enterprises, comparative analysis of this type of marketing with undifferentiated one.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
18575
Greece Greece
1
Ireland Ireland
39879
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
821
Ukraine Ukraine
402588
United Kingdom United Kingdom
202117
United States United States
1207505
Unknown Country Unknown Country
402587

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
1207505
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
202118
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Peresadko_Dyferentsiiovane_zastosuvannia.pdf 212,6 kB Adobe PDF 1409643

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.