Models for the implementation of governance and transparency in the financial companies: the quality management in the santander group
No Thumbnail Available
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Українська академія банківської справи Національного банку України
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Щоб отримати якість у наданні послуг, необхідно побудувати
навколишнє середовище в компанії, де превосходительство послуги пропонується
Замовник - це місія всіх інтегрованих членів організації - старанна,
адміністратори або керування та управління.
To get quality in the rendering of services, it is necessary to construct an environment in the company where the excellency of the service offered to the customer is a mission of all the integrant members of the organization – diligent, administrators or controlling, and governance.
To get quality in the rendering of services, it is necessary to construct an environment in the company where the excellency of the service offered to the customer is a mission of all the integrant members of the organization – diligent, administrators or controlling, and governance.
Keywords
мodels, моделі, governance, управління, transparency, транспарентність, financial companies, фінансові установи
Citation
Cavalcanti, M. Models for the implementation of governance and transparency in the financial companies: the quality management in the santander group / M. Cavalcanti // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика : зб. тез доп. II Міжнародної науково - практичної конференції ( 31 травня – 1 червня 2007 р.) / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". – Суми, 2007. – С. 142-142.