Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60845
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Стратегия развития социально-педагогического образования |
| Other Titles |
The development strategy of socio-pedagogical education |
| Authors |
Боташева, Л.С.
|
| ORCID | |
| Keywords |
социально-педагогическое образования стратегия развития уровни стратегии развития socio-pedagogical education development strategy damage development strategy |
| Type | Conference Papers |
| Date of Issue | 2010 |
| URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60845 |
| Publisher | |
| License | Copyright not evaluated |
| Citation | Боташева Л.С. Стратегия развития социально-педагогического образования / Л.С. Боташева // збірник тез доповідей Міжнародної навчально-методичної конференції (10-11 грудня 2009 р.) / Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми, 2010. – С. 72-74 |
| Abstract |
Первостепенное значение для исследования проблемы развития
социально-педагогического образования имеет совокупность
стратегических ориентиров, оказывающих влияние на развитие в целом
современного образовательно-профессионального процесса в вузе. Primary importance for the study of the problem of development social and pedagogical education has a set of strategic benchmarks that affect development in general modern educational and professional process in the university. |
| Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
Germany
11
Greece
1
Ireland
920
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
11304
United Kingdom
5783
United States
92439
Unknown Country
121765
Downloads
China
3
Germany
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Singapore
1
Ukraine
33791
United Kingdom
1
United States
63115
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| Botasheva_Stratehyia_razvytyia_sotsyalno.pdf | 185.71 kB | Adobe PDF | 96915 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.