Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61004
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Міф і реклама в сучасному житті
Other Titles Myth and advertising in modern life
Authors Мазна, Д.О.
ORCID
Keywords міф
миф
myth
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61004
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Мазна, Д.О. Міф і реклама в сучасному житті [Текст] / Д.О. Мазна ; наук. кер. О.П. Бойко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: погляд у майбутнє : збірник тез доповідей XI Науково-практичної конференції студентів (22 квітня 2008 р.) та XII Науково-практичної конференції студентів (23 квітня 2009 р.). – Суми : УАБС НБУ, 2009. – С. 79-80.
Abstract Сьогодні зростаючий обсяг інформації здатний радикально змінити моральні орієнтири індивідів через спеціально створений маніпулятивний міф, що в сучасних геополітичних умовах підвищує ризик втрати культурної ідентичності народів. Тому проблеми сприйняття міфологічної свідомості актуалізуються сьогодні як ніколи. Розгляд ментальних особливостей народу дозволяє проникнути в “прихований” шар суспільної свідомості, який більш об’єктивно та глибоко передає та відтворює умонастрій епохи, розкриває зріз реальності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
22574403
Germany Germany
342229
Greece Greece
3580
Iran Iran
1
Ireland Ireland
26496
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4257632
United Kingdom United Kingdom
1485679
United States United States
913951
Unknown Country Unknown Country
4257631

Downloads

China China
3
Germany Germany
35
Lithuania Lithuania
1
Slovakia Slovakia
3579
Ukraine Ukraine
33861604
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1485676
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Mazna.pdf 1,24 MB Adobe PDF 35350901

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.