Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62114
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка ефективності банківської реклами
Other Titles Efficiency estimation of the bank advertising
Authors Гузь, М.М.
Воробей, Н.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
банківська реклама
оцінка ефективності
показники ефективності
bank marketing
bank advertising
efficiency estimation
indexes of efficiency
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62114
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гузь, М.М. Оцінка ефективності банківської реклами [Текст] / М.М. Гузь, Н. Воробей // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доп. ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (9-10 листопада 2006 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2006. – С. 139–141.
Abstract У доповіді розглянуто особливості оцінки ефективності банківської реклами.
The main features of efficiency estimation of the bank advertising are determined in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
33
Greece Greece
1
Ireland Ireland
10028
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
113068
United Kingdom United Kingdom
56933
United States United States
331628
Unknown Country Unknown Country
113067

Downloads

Germany Germany
35
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
331628
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
624763
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Huz_bank_advertising1.pdf 182,78 kB Adobe PDF 956432

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.