Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62261
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Поняття та складові інноваційної культури комерційного банку
Other Titles Concepts and components of the culture of innovation of the commercial bank
Authors Єгоричева, С.Б.
ORCID
Keywords інноваційна культура
комерційний банк
innovative culture
commercial вank
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62261
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Єгоричева, С.Б. Поняття та складові інноваційної культури комерційного банку [Текст] / С.Б. Єгоричева // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2011 р.) / Українська академія банківської справи Національного банку України. – Суми, 2011. – Т. 1. – С. 159-160.
Abstract Реалізація банками стратегій інноваційної діяльності відбувається у межах їх певного внутрішнього середовища, яке може бути більш або менш сприятливим для впровадження нововведень. Тому формування належного рівня інноваційної культури слід вважати неодмінною умовою забезпечення ефективного втілення інноваційної стратегії.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Denmark Denmark
1
Germany Germany
1051
Greece Greece
1
Ireland Ireland
15331
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
87275
United Kingdom United Kingdom
43900
United States United States
257831
Unknown Country Unknown Country
87274

Downloads

Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
257831
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
43901

Files

File Size Format Downloads
Yehorycheva.pdf 420,68 kB Adobe PDF 301736

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.