Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63356
Title: Споживча цінність як ціновий фактор конкурентоспроможності банківського продукту
Other Titles: Consumer price value as a factor of competitiveness of the banking product
Authors: Павленко, Людмила Дмитрівна
Павленко, Людмила Дмитриевна
Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna
Keywords: банк
конкурентоспроможність
банківський продукт
споживча цінність
bank
competitiveness
Consumer value
banking product
Issue Year: 2011
Publisher: Запорізький національний університет
Citation: Павленко, Л.Д. Споживча цінність як ціновий фактор конкурентоспроможності банківського продукту [Текст] // Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів: збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 жовтня 2011 р., м. Запоріжжя ). - Запоріжжя: ЗНУ, 2011. – Т. ІІ.- С. 107-108.
Abstract: В тезах статі розглянуто споживчу цінність як ціновий фактор конкурентоспроможності банківського продукту.
The article deals with consumer value as the price factor in the competitiveness of the banking product.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63356
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other6
Germany1
Downloads
China1
Germany2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Pavlenko_banking_product.pdf202.41 kBAdobe PDF3Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.