Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63656
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку
Other Titles Методические подходы к сегментации клиентской базы банка
Methodological approaches to segmentation of the customer base of the bank
Authors Маслова, Н.О.
ORCID
Keywords сегментація
сегментация
segmentation
клієнтська база
клиентская база
customer base
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63656
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Маслова, Н.О. Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку [Текст] / Н.О. Маслова // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доп. ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (9-10 листопада 2006 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2006. – С. 94-96.
Abstract У статті розглядаються методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1086
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4033
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
15585
United Kingdom United Kingdom
8064
United States United States
46506
Unknown Country Unknown Country
15584

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
90865
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
90862
United Kingdom United Kingdom
8063
United States United States
90863
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Maslova_customer_base1.pdf 289,3 kB Adobe PDF 280660

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.