Маркетингова складова концепції корпоративної соціальної відповідальності банку
No Thumbnail Available
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Папірус
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Поширення концепції корпоративної соціальної відповідальності в світі обумовлене стрімким
погіршенням стану оточуючого середовища (природні катаклізми, забруднення наземних та підземних вод,
забруднення повітря, незадовільний стан екологічних систем в цілому та ін.), зростанням проблем соціального
(бідність, безробіття та ін.), а економічного характеру. Переосмислення суб’єктами господарювання характеру
своєї діяльності, зміна філософії ведення бізнесу спонукає до врахування соціальних аспектів в межах своєї
діяльності.
Keywords
соціально-етичний маркетинг, социально-этический маркетинг, social and ethical marketing, корпоративна соціальна відповідальність, корпоративная социальная ответственность, corporate social responsibility
Citation
Лєонов, С.В. Маркетингова складова концепції корпоративної соціальної відповідальності банку [Текст] / С.В. Лєонов, А.С. Ласукова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції (27-29 вересня 2012 р.). — Суми : Папірус, 2012. — С. 315-317.