Маркетингова складова концепції корпоративної соціальної відповідальності банку

No Thumbnail Available

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Папірус
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Поширення концепції корпоративної соціальної відповідальності в світі обумовлене стрімким погіршенням стану оточуючого середовища (природні катаклізми, забруднення наземних та підземних вод, забруднення повітря, незадовільний стан екологічних систем в цілому та ін.), зростанням проблем соціального (бідність, безробіття та ін.), а економічного характеру. Переосмислення суб’єктами господарювання характеру своєї діяльності, зміна філософії ведення бізнесу спонукає до врахування соціальних аспектів в межах своєї діяльності.

Keywords

соціально-етичний маркетинг, социально-этический маркетинг, social and ethical marketing, корпоративна соціальна відповідальність, корпоративная социальная ответственность, corporate social responsibility

Citation

Лєонов, С.В. Маркетингова складова концепції корпоративної соціальної відповідальності банку [Текст] / С.В. Лєонов, А.С. Ласукова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції (27-29 вересня 2012 р.). — Суми : Папірус, 2012. — С. 315-317.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By