Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63962
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організаційні аспекти проведення маркетингових досліджень вітчизняними банками
Other Titles Organizational aspects of marketing research by domestic banks
Организационные аспекты проведения маркетинговых исследований отечественными банками
Authors Дубовик, С.В.
ORCID
Keywords маркетингові дослідження
marketing research
маркетинговые исследования
недостовірна інформація
недостоверная информация
unreliable information
аутсорсинг
outsourcing
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63962
Publisher Бял ГРАД-БГ
License
Citation Дубовик, С.В. Організаційні аспекти проведення маркетингових досліджень вітчизняними банками [Текст] / С.В. Дубовик // Поглед върху световната наука: материали за 6-а международна научна практична конференция. – София: Бял ГРАД-БГ. – 2010. – Т. 1. – С. 25-27.
Abstract У статті йдеться про організаційні аспекти проведення маркетингових досліджень вітчизняними банками.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
29
Germany Germany
30
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3561
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13228
United Kingdom United Kingdom
7123
United States United States
2034
Unknown Country Unknown Country
13227

Downloads

China China
1
Germany Germany
33
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
39235
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Dubovyk_outsourcing1.pdf 4,27 MB Adobe PDF 39272

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.