Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64573
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія підприємства
Authors Вода, Г.
ORCID
Keywords стратегічний маркетинг
стратегический маркетинг
strategic marketing
маркетингова стратегія підприємства
маркетинговая стратегия предприятия
marketing strategy of the enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64573
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Вода, Г. Маркетингова стратегія підприємства [Текст] / Г. Вода ; наук. кер. Ю.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 253-255.
Abstract Стратегічний маркетинг – це перш за все вид маркетингу, який спрямований на аналіз стратегічних ринкових позицій підприємства та процес планування і втілення маркетингових заходів, які допоможуть підприємству вийти на новий рівень.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Germany Germany
377716
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9155
Lithuania Lithuania
18310
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1000449
United Kingdom United Kingdom
66528
United States United States
3228043
Unknown Country Unknown Country
132703

Downloads

Austria Austria
1
China China
66526
France France
702
Germany Germany
3228040
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3228042
United Kingdom United Kingdom
350
United States United States
3228041
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Voda_stratehichnyi_marketynh.pdf 1,91 MB Adobe PDF 9751716

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.