Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64805
Title: Впровадження проблемо-орієнтовного навчання у медичному інституті СумДУ з точки зору студентів: перші результати
Authors: Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna
Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych 
Keywords: проблемно-орієнтовне навчання
проблемно-ориентированное обучение
problem-based learning
медична освіта
медицинское образование
medical education
педагогічні технології
педагогические технологии
pedagogical technologies
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Гребеник, Л.І. Впровадження проблемно-орієнтовного навчання у медичному інституті СумДУ з точки зору студентів: перші результати [Текст] / Л.І. Гребеник, О.Ю. Смірнов // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 46-47.
Abstract: Впровадження нових підходів до підготовки професіоналів для будь-якої сфери життя суспільства є невід’ємною стороною постійного розвитку педагогічної науки. Прикладом може слугувати інтеграція проблемно-орієнтовного навчання (problem based learning – PBL) у традиційну систему організації викладання дисциплін у вищих медичних закладах всього світу, яка має за мету суттєво підвищити практичне спрямування підготовки спеціалістів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64805
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other19
Germany1
Ukraine1
Downloads
Other25
China1
Germany1
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hrebenyk_Smirnov.pdf1.76 MBAdobe PDF29Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.