Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64819
Title: Дослідження проблем та перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі
Authors: Hryshchenko, Olena Fedorivna
Косторнова, С.О.
Keywords: екологічні проблеми
экологические проблемы
ecological problems
зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Грищенко, О.Ф. Дослідження проблем та перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі [Текст] / О.Ф. Грищенко, С.О. Косторнова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 265-267.
Abstract: Екологічні проблеми в останнє сторіччя займають незмінно-актуальні позиції серед всіх груп населення. На сьогодні не тільки екологи, а й економісти, бізнесмени та політики кожен своїми методами намагаються боротися з різного рівня екологічними проблемами. Саме так в конкурентному середовищі, з метою встановлення взаємодії між економікою і довкіллям, зародився зелений маркетинг (екологічний маркетинг).
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64819
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other10
Germany1
Ukraine1
Downloads
Other17
China2
Germany1
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hryshchenko_Kostornova_zelenyi_marketynh.pdf1.9 MBAdobe PDF22Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.