Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64846
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама в системі дитячого маркетингу
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Волошина, Д.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords реклама
advertising
ринок дитячих товарів
рынок детских товаров
baby goods market
картка юніора
junior card
карта юниора
рекламні ігри
рекламные игры
promotional games
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64846
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Божкова, В.В. Реклама в системі дитячого маркетингу [Текст] / В.В. Божкова, Д. Волошина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 247-248.
Abstract 60% батьків радяться з дітьми при виборі побутової техніки, а при виборі електроніки цей відсоток зростає до 78% [2]. Діти все частіше здійснюють вирішальний вплив на вибір товарів і місця покупки своїх батьків. Саме тому багато компаній (наприклад, «МакДональдс») розглядають дітей як одну з найважливіших цільових аудиторій для своєї реклами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
3774
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
180304
United Kingdom United Kingdom
90442
United States United States
528692
Unknown Country Unknown Country
180303

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
983523
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
983522
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova_Voloshyna_reklama.pdf 1,47 MB Adobe PDF 1967073

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.