Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64846
Title: Реклама в системі дитячого маркетингу
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Волошина, Д.
Keywords: реклама
advertising
ринок дитячих товарів
рынок детских товаров
baby goods market
картка юніора
junior card
карта юниора
рекламні ігри
рекламные игры
promotional games
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Божкова, В.В. Реклама в системі дитячого маркетингу [Текст] / В.В. Божкова, Д. Волошина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 247-248.
Abstract: 60% батьків радяться з дітьми при виборі побутової техніки, а при виборі електроніки цей відсоток зростає до 78% [2]. Діти все частіше здійснюють вирішальний вплив на вибір товарів і місця покупки своїх батьків. Саме тому багато компаній (наприклад, «МакДональдс») розглядають дітей як одну з найважливіших цільових аудиторій для своєї реклами.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64846
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other7
Germany1
Ukraine1
Downloads
Other7
China1
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bozhkova_Voloshyna_reklama.pdf1.47 MBAdobe PDF9Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.