Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Етикетка як засіб впливу на вибір споживача |
Автори |
Біловодська, Олена Анатоліївна
![]() Ступнікова, К.Б. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Ключові слова |
маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing researches етикетка этикетка label |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2017 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Біловодська, О.А. Етикетка як засіб впливу на вибір споживача [Текст] / О.А. Біловодська, К.Б. Ступнікова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 245-246. |
Короткий огляд (реферат) |
Численні маркетингові дослідження показують, що кожен другий з трьох
споживачів приймає рішення про купівлю товару частого споживання
безпосередньо в місцях продажу, тому виробнику потрібно справляти
сприятливе враження та постійно переконувати споживача обрати саме їх
продукт. Від того наскільки привабливою виявиться нова етикетка та назва,
залежить доля товару від пробних покупок до постійного споживання.
Споживачі намагаються купувати продукти, які б викликали позитивні
емоції. Позитивні емоції можна створювати за допомогою візуальних образів.
Зі збільшенням масової торгівлі та торгових точок самообслуговування і
важливість упаковки та етикетки значно зростає. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

11811301

1

1

27993

1

113

754217

8020718

134214976

1504128
Downloads

1

1

1

23622601

112096503

4230136
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Stupnikova_etyketka.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | 139949243 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.