Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Етикетка як засіб впливу на вибір споживача
Автори Біловодська, Олена Анатоліївна  
Ступнікова, К.Б.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Ключові слова маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
етикетка
этикетка
label
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2017
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Біловодська, О.А. Етикетка як засіб впливу на вибір споживача [Текст] / О.А. Біловодська, К.Б. Ступнікова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 245-246.
Короткий огляд (реферат) Численні маркетингові дослідження показують, що кожен другий з трьох споживачів приймає рішення про купівлю товару частого споживання безпосередньо в місцях продажу, тому виробнику потрібно справляти сприятливе враження та постійно переконувати споживача обрати саме їх продукт. Від того наскільки привабливою виявиться нова етикетка та назва, залежить доля товару від пробних покупок до постійного споживання. Споживачі намагаються купувати продукти, які б викликали позитивні емоції. Позитивні емоції можна створювати за допомогою візуальних образів. Зі збільшенням масової торгівлі та торгових точок самообслуговування і важливість упаковки та етикетки значно зростає.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
11811301
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
27993
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
113
United Kingdom United Kingdom
754217
United States United States
8020718
Unknown Country Unknown Country
134214976
Україна Україна
1504128

Downloads

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
23622601
Unknown Country Unknown Country
112096503
Україна Україна
4230136

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Bilovodska_Stupnikova_etyketka.pdf 1.6 MB Adobe PDF 139949243

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.