Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64856
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послуг
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Данько, А.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords стратегія маркетингу
стратегия маркетинга
marketing strategy
культурно-розважальні заходи
культурно-развлекательные мероприятия
cultural and entertainment events
культурно-розважальні послуги
культурно-развлекательные услуги
cultural and entertainment services
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64856
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послуг [Текст] / О.А. Біловодська, А.С. Данько // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 235-237.
Abstract Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно- розважальних послуг полягає, в першу чергу, в тому, що галузь є достатньо молодою та невивченою. Проте, темі просування культурно-розважальних послуг присвячується все більше уваги протягом останніх десяти років в Україні. Зростання актуальності розвитку саме цієї сфери зумовлено та щільно пов`язано з бажанням українців патріотичної ідентифікації, культурного різноманіття після довготривалої культурної блокади у Радянському Союзі та психологічного «перемикання уваги» від негативної реальності до кращого життя.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
549576
Ireland Ireland
12222
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
661
Puerto Rico Puerto Rico
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
192994
United Kingdom United Kingdom
97159
United States United States
1050574
Unknown Country Unknown Country
192993

Downloads

China China
1
France France
307
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
549576
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
97157
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Danko_stratehii_marketynhu.pdf 1,99 MB Adobe PDF 647056

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.