Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65074
Title: Ремаркетинг футбольного бізнесу в Україні
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Пігуль, П.В.
Keywords: футбол
football
футбольні вболівальники
футбольні вболівальники
football fans
ринок футбольних послуг
рынок футбольных услуг
market of football services
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Ремаркетинг футбольного бізнесу в Україні [Текст] / О.С. Тєлєтов, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 320-321.
Abstract: Футбол вже давно перестав бути лише грою. На даний момент – це прибутковий бізнес, успіх в якому значною мірою залежить від фінансового становища клубу. Український футбол важко назвати прибутковим. Більшість українських клубів тримаються в змаганнях завдяки спонсорським вливанням, бо майже не отримують коштів від своєї діяльності. В світі глядачі приносять значно більше грошей в бюджет клубу, аніж меценати або олігархи. Одна третина доходів успішних європейських команд – це гроші отримані в matchday (день матчу). Футбольні вболівальники переглядають матчі, купують квитки та абонементи, продукцію із клубною символікою тощо. Ринок футбольних послуг постійно розвивається в міру збільшення кількості вболівальників.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65074
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other11
Germany1
Ukraine6
Downloads
Other19
Germany1
Ukraine5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov_Pihul_remarketynh.pdf1.47 MBAdobe PDF25Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.