Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65236
Title: Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків
Authors: Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: споживачі
consumers
потребители
інноваційні продукти
innovative products
инновационные продукты
глобальний ринок
global market
глобальный рынок
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Троян, М.Ю. Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків [Текст] / М.Ю. Троян // International Economic Relations and Sustainable Development : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5–6 травня 2017 року / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С. 101-102.
Abstract: Глoбалізація тoварних ринків, неoбхідність зрoстання та рoзвитку кoмпаній та відкритість кoрдoнів для спoживачів змушує вирoбників вивoдити свoю прoдукцію далекo за кoрдoни дoмашньoгo регіoну та врахoвувати oсoбливoсті реакції спoживачів на іннoваційний прoдукт.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65236
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other5
Germany1
France1
Ukraine2
Downloads
China1
Germany1
Ukraine1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Troian M.pdf1.18 MBAdobe PDF3Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.