Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65236
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків
Authors Troian, Mariia Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3094-9906
Keywords споживачі
consumers
потребители
інноваційні продукти
innovative products
инновационные продукты
глобальний ринок
global market
глобальный рынок
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65236
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Троян, М.Ю. Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків [Текст] / М.Ю. Троян // International Economic Relations and Sustainable Development : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5–6 травня 2017 року / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С. 101-102.
Abstract Глoбалізація тoварних ринків, неoбхідність зрoстання та рoзвитку кoмпаній та відкритість кoрдoнів для спoживачів змушує вирoбників вивoдити свoю прoдукцію далекo за кoрдoни дoмашньoгo регіoну та врахoвувати oсoбливoсті реакції спoживачів на іннoваційний прoдукт.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
204948821
Ireland Ireland
194047
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
762
Ukraine Ukraine
24853962
United Kingdom United Kingdom
12427744
United States United States
941100956
Unknown Country Unknown Country
24853961

Downloads

China China
3355288
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
73577284
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
673821654
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Troian M.pdf 1,18 MB Adobe PDF 750754231

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.