Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65484
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблемні питання впровадження інноваційних технологій у медичну освіту
Authors Chemych, Mykola Dmytrovych  
Malysh, Nina Hryhorivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7085-5448
Keywords інноваційні технології
инновационные технологии
innovative technologies
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65484
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Чемич, М.Д. Проблемні питання впровадження інноваційних технологій у медичну освіту [Текст] / М.Д. Чемич, Н.Г. Малиш // Перспективи розвитку медичної науки і освіти: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, що присвячена 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. - Суми: Сумський державний університет, 2017. - С. 69.
Abstract Інноваційна діяльність повинна відповідати об’єктивним потребам педагогічної практики, професійним, фінансовим та іншим можливостям тих, хто має намір його впровадити. Аналіз перешкод реалізації освітніх інновацій у систему вищої медичної освіти може сприяти більш швидкому та ефективному їх подоланню.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Germany Germany
932850
Ireland Ireland
123866
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
708
Poland Poland
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
5731879
United Kingdom United Kingdom
2304151
United States United States
17129490
Unknown Country Unknown Country
5731878

Downloads

China China
932848
Czechia Czechia
494042
Finland Finland
1
France France
494040
Germany Germany
17129491
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
17129491
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
932855
Unknown Country Unknown Country
66007

Files

File Size Format Downloads
Chemych_Malysh_innovatsiini_tekhnolohii.pdf 283,68 kB Adobe PDF 37178777

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.