Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66537
Title: Роль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринку
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Keywords: товарна політика
товарная политика
commodity policy
маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Біловодська, О.А. Роль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринку [Текст] / О.А. Біловодська // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції м. Суми, 22-26 травня 2017 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 14.
Abstract: Економічно обґрунтована й ефективна політика розподілу підприємства безпосередньо впливає на всі маркетингові рішення. Так, наприклад, політика ціноутворення залежить від того, здійснюється розподіл продукції напряму споживачам чи через посередників, а товарна політика – своєчасного забезпечення ресурсами для виготовлення конкурентоспроможної продукції. Крім того, визначення методів дистрибуції передбачає формування довгострокових партнерських відносин з іншими ринковими контрагентами, дозволяє вчасно визначати та враховувати потреби і запити споживачів, що сприяє посиленню ринкових позицій на рівні окремої організації, а також галузі й держави в цілому.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66537
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ТеСЕТ)

Views
Other1
Germany1
Ukraine1
Downloads
Other1
China1
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_marketingova_politika.pdf776.44 kBAdobe PDF3Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.