Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66720
Title: Маркетингові підходи до систем розробки та випуску інноваційних товарів
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Keywords: маркетинг
marketing
технічні інновації
технические инновации
technical innovations
дешевизна
cheapness
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до систем розробки та випуску інноваційних товарів [Текст] / О.С. Тєлєтов // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції м. Суми, 22-26 травня 2017 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 15-16.
Abstract: Як відомо, маркетинг є процесом винаходу, проектування й виробництва продукту, мистецтво ціноутворення на нього та загальною методологією його продажу. Інакше — це здатність надання вироблюваному продукту чи послузі чогось нового (інновації), що привертає до себе увагу. Тобто, всі цінні зміни в діяльності компанії і є маркетинг. На жаль, багато служб маркетингу ще досі беруть готовий продукт чи послугу й витрачають гроші на те, щоб розповісти наскільки терміново він потрібний споживачеві, хоч якщо на підприємстві-виробнику справи йдуть погано — це провина ТІР- менеджменту й проблема здебільшого полягає в тому, що він не займається маркетингом своєї продукції, як потрібно.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66720
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ТеСЕТ)

Views
Other5
Germany1
United States8
Downloads
Other4
China1
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Teletov_innovaciyni tovaru.pdf1.15 MBAdobe PDF6Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.