Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67076
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мовне тестування у вищій школі: завдання, проблеми, перспективи
Authors Квасова, О.Г.
ORCID
Keywords мовне тестування
вища школа
языковое тестирование
высшая школа
language testing
high school
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67076
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Квасова, О.В. Мовне тестування у вищій школі: завдання, проблеми, перспективи [Текст] / О.В. Квасова // Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Суми, 23-24 листопада 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 44-46.
Abstract Мовне тестування, яке вже давно знаходиться у центрі уваги освітян зарубіжжя, поступово займає все більш вагоме місце у системі викладання і оцінювання іноземних мов в Україні. Приєднання країни до Болонського процесу і запровадження кредитно-модульної системи вже призвели до докорінних змін у плануванні і організації навчального процесу. Особливої уваги вимагає і реформування системи оцінювання, яке має ураховувати різні види навчальної роботи студентів і наочно та прозоро демонструвати її успішність/неуспішність.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
1
Ireland Ireland
102653
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
4969444
United Kingdom United Kingdom
394631
United States United States
4969443
Unknown Country Unknown Country
895057

Downloads

France France
47453
Germany Germany
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4969445
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2682037
Unknown Country Unknown Country
13
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Kvasova_high_school.pdf 1,54 MB Adobe PDF 7698953

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.