Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67200
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вербальні засоби впливу в англомовних медійних текстах. Дуальність впливу
Authors Єгорова, А.Г.
ORCID
Keywords методи мовленнєвого впливу
методы речевого воздействия
speech effects methods
засоби вербального впливу
средства вербального воздействия
means of verbal influence
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67200
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Єгорова, А.Г. Вербальні засоби впливу в англомовних медійних текстах. Дуальність впливу [Текст] / А.Г. Єгорова; наук. кер. О.О. Жулавська // Перекладацькі інновації: матеріали VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2018 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 17-21.
Abstract Явище мовленнєвого впливу цікавить як науковців різноманітних напрямків та сфер діяльності, так і людство загалом. В епоху бурхливого розвитку інформаційних технологій, саме в сфері мас-медіа найактивніше та найбільш масштабно використовуються методи мовленнєвого впливу. Це зумовлює необхідність дослідження засобів вербального впливу в англомовних медійних текстах.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

France France
1
Germany Germany
-819056158
Ireland Ireland
193080621
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
144158929
United Kingdom United Kingdom
1344123079
United States United States
144158931
Unknown Country Unknown Country
1860309

Downloads

France France
1
Germany Germany
71918259
Lithuania Lithuania
1
Nepal Nepal
1
Ukraine Ukraine
144158930
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
999703509
Unknown Country Unknown Country
55

Files

File Size Format Downloads
Yehorova_Verbalni_zasoby.pdf 2.19 MB Adobe PDF 1215780757

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.