Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67285
Title: Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства
Authors: Zhukova, Tetiana Anatoliivna 
Вакарчук, В.В.
Keywords: ділова репутація
деловая репутация
business reputation
прибутковість
прибыльность
profitability
розвиток підприємства
развитие предприятия
development of the enterprise
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Жукова, Т.А. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства [Текст] / Т.А. Жукова, В.В. Вакарчук // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 23 листопада 2017 р. / редкол.: І.О. Школьник, І.І. Рекуненко, І.В. Бєлова, І.В. Діденко. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 98-104.
Abstract: В умовах мінливості економічних умов для здійснення господарської діяльності підприємствам дедалі частіше потрібно визначати фактори, завдяки яким вдасться досягнути певного рівня прибутковості. До того ж прибутковість розцінюється не лише як збагачення управлінців, але передусім як можливість розвиватись та займати стійкіше ринкове становище. За таких умов серед факторів, що зумовлюють появу прибутковості, є матеріальні та нематеріальні, до яких належить ділова репутація.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67285
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other8
Canada1
Germany1
Ukraine1
Downloads
Other56
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Zhukova_Vakarchuk.pdf1.61 MBAdobe PDF57Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.