Просування банківського бренду в мережі інтернет
No Thumbnail Available
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Article
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
На сучасному етапі зміни традиційних збутових технологій на концепцію маркетингових відносин – формування лояльного ставлення клієнта до банку набуває особливої актуальності.
На современном этапе изменения традиционных сбытовых технологий на концепцию маркетинговых отношений - формирование лояльного отношения клиента к банку приобретает особую актуальность.
At the present stage, changes in traditional marketing technologies to the concept of marketing relations - the formation of a loyal attitude of the client to the bank becomes of special urgency.
На современном этапе изменения традиционных сбытовых технологий на концепцию маркетинговых отношений - формирование лояльного отношения клиента к банку приобретает особую актуальность.
At the present stage, changes in traditional marketing technologies to the concept of marketing relations - the formation of a loyal attitude of the client to the bank becomes of special urgency.
Keywords
маркетингові відносини, маркетинговые отношения, marketing relations, клієнти банку, клиенты банка, bank customers
Citation
Бондаренко А.Ф. Просування банківського бренду в мережі інтернет / А.Ф. Бондаренко, К.Ю. Ємцева // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 235-239.