Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67614
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції
Authors Шевцова, І.П.
Пригара, І.О.
ORCID
Keywords євроінтеграція
маркетингові комунікації
девальвація національної валюти
eurointegration
marketing communications
devaluation of the national currency
евроинтеграция
маркетинговые коммуникации
девальвация национальной валюты
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67614
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Шевцова, І.П. Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції [Текст] / І.П. Шевцова, І.О. Пригара // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 147.
Abstract Метою дослідження є аналізування ключових чинників впливу і тенденцій трансформації маркетингових комунікацій підприємств України в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції як передумови підвищення їх ефективності.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

China China
1
France France
9541
Germany Germany
111270
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2478
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
532315
United Kingdom United Kingdom
268636
United States United States
111269
Unknown Country Unknown Country
532314

Downloads

France France
1
Germany Germany
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1567827
United Kingdom United Kingdom
4957
United States United States
1567827
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Shevtsova_Pryhara_marketynhovi_komunikatsii.pdf 560,73 kB Adobe PDF 3140626

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.