Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67756
Title: Теорія обмежень у маркетингу: конфлікт між пропозицією та її цінністю
Authors: Летуновська, Наталія Євгенівна
Летуновская, Наталия Евгеньевна
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Солодова, Єлизавета Дмитрівна
Солодова, Елизавета Дмитриевна
Solodova, Yelyzaveta Dmytrivna
Keywords: теорія обмежень
теория ограничений
theory of constraints
бізнес-концепція
бизнес-концепция
business concept
маркетинг
marketing
Issue Year: 2018
Publisher: Національна металургійна академія України
Citation: Летуновська, Н.Є. Теорія обмежень у маркетингу: конфлікт між пропозицією та її цінністю [Текст] / Н.Є. Летуновська, Є.Д. Солодова // Актуальні проблеми економіки та управління в епоху глобальних викликів і загроз: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дніпро, 26-27 квітня 2018 р.). - В 2-х т. - Т. 1. - Дніпро: Національна металургійна академія України. - 2018. - С. 51-53.
Abstract: У тезах досліджені особливості теорії обмежень як новітньої бізнес-концепції, що набуває все більшої популярності. Розкритий зміст концепції, історія її розвитку. Проаналізовані можливості її застосування на практиці.
В тезисах исследованы особенности теории ограничений как новой бизнес-концепции, которая приобретает все большую популярность. Раскрыто содержание концепции, история ее развития. Проанализированы возможности ее использования на практике.
In the theses the features of the theory of constraints as the newest business concept, which is gaining popularity, are investigated. The content of the concept, history of its development is revealed. The possibilities of its application in practice are analyzed.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67756
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other3
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Letunovska_Solodova.pdf326.48 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.