Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68076
Title: Маркетинг у банку
Authors: Hryshchenko, Olena Fedorivna
Keywords: банківська сфера
банківські послуги
банківські операції
банковская сфера
банковские услуги
банковские операции
banking sphere
banking services
banking operations
Issue Year: 2018
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Грищенко, О.Ф. Маркетинг у банку [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. 075 "Маркетинг" денної та заочної форм навчання / О.Ф. Грищенко. - Суми: СумДУ, 2018. - 68 с.
Abstract: За сучасних умов фінансовий і грошово-кредитний ринок характеризується значним посиленням конкуренції. Банківські установи вимушені застосовувати нові управлінські інструменти для забезпечення стійкості та більш гнучкого реагування на зміни середовища. З іншого боку, в роботі банківських установ відбулися якісні зміни, а саме необхідність залучення нових та утримання існуючих клієнтів призвела до активного використання банками маркетингового інструментарію.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68076
Type: Learning Object
Appears in Collections:Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views
Other1
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hryshchenko_marketynh.pdf1.11 MBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.