Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68106
Title: Своєчасність маркетингових рішень як невід’ємна складова перспективного науково-технологічного розвитку підприємства
Authors: Letunovska, Nataliia Yevhenivna 
Богомолова, К.В.
Keywords: маркетингове рішення
маркетинговое решение
marketing solution
ринкова частка
рыночная доля
market share
розвиток підприємства
развитие предприятия
enterprise development
Issue Year: 2018
Publisher: Харківський національний університет будівництва та архітектури
Citation: Летуновська, Н.Є. Своєчасність маркетингових рішень як невід’ємна складова перспективного науково-технологічного розвитку підприємства [Текст] / Н.Є. Летуновська, К.В. Богомолова // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 18-19 квітня 2018 р.: у 3-х ч. Ч. 2. – Харків : ХНУБА, 2018. – С. 18-20.
Abstract: У тезах доведено, що своєчасність ухвалення маркетингових рішень є дуже важливою для підприємства, адже вчасна реалізація конкретних цілей маркетингу забезпечує перспективний розвиток підприємства на майбутнє, отримання максимального прибутку, підвищення рівня рентабельності та покращення конкурентоспроможності підприємства в цілому. Наведено приклад реалізації маркетингових рішень компанією "Nokia" та їх наслідки для ринкових позицій цього підприємства.
В тезисах доведено, что своевременность принятия маркетинговых решений является очень важной для предприятия, так как своевременная реализация конкретных целей маркетинга обеспечивает перспективное развитие предприятия в будущем, получение максимальной прибыли, повышение уровня рентабельности и улучшение конкурентоспособности предприятия в целом. Приведен пример реализации маркетинговых решений компанией "Nokia" и их последствия для рыночных позиций этого предприятия.
The thesis proves that timeliness of marketing decisions is very important for the enterprise, because the timely realization of specific marketing goals ensures long-term development of the enterprise for the future, obtaining the maximum profit, increase of profitability and improvement of competitiveness of the enterprise as a whole. An example of Nokia's marketing solutions implementation and their implications for the market position of this company is given.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68106
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other8
Downloads
Other7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Letunovska_Bohomolova.pdf304.32 kBAdobe PDF7Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.